mereka yang cantek dan kacak :)

Tuesday, November 1, 2011

NO WAR !


aku sangat berharap yang takdak peperangan dalam dunia nie.tapi tu la,'orang yang zalim' sentiasa menindas orang yang tak bersalah.bagi aku kan,orang barat sentiasa dengki dengan pemikiran dan kemajuan orang Islam.mereka telah mengadakan propaganda dan cerita2 yang tak logik.ni yang buat aku geram..tapi sekarang aku tengok kan,orang yang menindas orang lain,dah dapat balasan.aku takmau la ckp byk,satgi depa xbg aku tulis belog pulak.mana la tau,orang barat nak block aku lepas aku buat entry ni.kesian kat aku nanti.. :( selamatkan umat Islam.pertahankan agama kita :) 
inshaallah (:
sekian
                                                                                                         daripada :aku yang benci peperangan !
                                 

No comments: