mereka yang cantek dan kacak :)

Saturday, October 22, 2011

aku tengah mengira!xsabauuu nak jawab pekse!ah,poyo!

aku ketaq.tak tentu arah..pegang buku pun rasa mcm Parkinson :(
ha la,malaih nak baca buku..tapi pegang gak buku..
dengaq sini orang2 kampung!
aku ni budak uppersix..so,ade STPM yang bakal menjelma..kalau raya yang bakal menjelma,aku syokla jugak..ni dak,STPM yg buat aku ketaq,gelabah,nervous!haha!

31 hari sahaja lagi .
pulun jangan xpulun!

aku nak banggakan semua orang terutama arwah abah,Allahyarham Cikgu Zainol Bin Ani,mak aku..tok wan aku,tok aku,along aku,adik2 aku...ouh,kalau aku dpt pointer 3.5keatas aku buat ucapan panjang lagi la drp nieh!.nak buat teks ucapan siap2 boleh?ouh,hat ni aku pulun,bab belajaq aku malaih(hg ikut perangai sapa la ezreen oiii)

malula kalau xboleh masuk 'U' balik..aritu,masuk 'U',p keluar...ambek form6..lepaih form6,xleh nak buat perangai keluaq U lagi..satgi mak aku suruh aku jadi makcik cleaner ka,makcik kantin ka :(

btw,aku sekarang ada ibu angkat yang sgt baik dan memahami..aku panggil dia IBU..dia makcik kantin sekolah aku..dia baik dgn semua org..jenis boleh masuk kepala dgn student2 semua..takdakla kami tension,kalau tension aku teriuh lari p kat ibu aku. :)

lastly,aku harap pelajar SPM dan STPM akan buat yang terbaik untuk kebahagian semua orang terutama parents kita kan?hmmmm,amanah yg berat tuh :)
kepada adik aku,pembuli yang tegar SELAMAT BERJAYA!Inshaallah,Ina boleh..buat elok2 :)
kepada kwn2 aku aku tau hampa boleh!semangat hampa tu sgt tinggi!Inshaallah,kejayaan menanti hampa :)
kepada Nur Syafiqah Johari ! gud luck sayangs!aku tau aku selalu buli hang!pastu hang merajuk dlm rindu!haha :D

byebye! :)



No comments: