mereka yang cantek dan kacak :)

Monday, October 31, 2011

balikla kepada tujuan berpolitik

Aku rasa politik kat Malaysia kotor dan tak adil.aku amat sedih sebab politik yang seharusnya bersih dihujani dengan kotoran dan dengki sesama sendiri.Alhamdulillah,rakyat Malaysia sedar akan itu.Kalau berpolitik kerana ingin mendapat glamor/kekayaan/masuk dalam paper baik tak payah.Walaupun aku baru 19 y/o ,tapi aku prihatin dengan politik,sosial,ekonomi malaysia :) sejak umur aku 13tahun aku tak penah miss tentang politik Malaysia..sebab tu aku boleh taw kebaikan dan keburukan berpolitik

Kawan-kawan aku kata walaupun kita baik,alim ,bila kita masuk politik,sure kita difitnah,dicaci..aku pun tak faham situasi tu..so,kepada ahli2 politik,balikla kepada tujuan berpolitik.buang fikiran berpolitik utk  mendapat nama,kekayaan tapi prihatinlah kepada rakyat yang mengundi anda .sekian :)

2 comments:

Unknown said...

politik semuanya kotor..serius!

Ezreen Zainol said...

yup,agree! harap ahli2 politik berubah demi rakyatkan? (: