mereka yang cantek dan kacak :)

Sunday, October 30, 2011

memperabehkan duit !


haha..last day,family aku pegi shopping kat Pasific,Alor Setar..tapi aku tak puas hati sbb aku nak rembat pashima plain,tapi mak aku tak bagi..uwaaa!nasib baik xtergolek dan hentak2 kaki kat situ..hehe! :P
pastu,aku berpecah dengan mak aku..mak aku pi teman kak aku rembat baju,yang aku p teman adik2 aku beli barang kat popular..yang aku geram,depa bukan tengok satu dua benda ja,banyak yang depa rembat..muka aku memang muka nak belasah orang,lambat gila depa pilih barang..aiyok!lepas tu,aku dpt berita yang mak aku pilih baju,seluar kat aku!uwaaa..nak pilih sendiri..dahla seluar tu mahal,tak cantik pulak tu! :( masa tu,rasa mcm nak mogok lapar pulak !tapi tu la,Mcd kat situ,buat aku lapaq,so cancel mogok lapar tu..
TAPI..
nasib baik dapat teddy yang comellll!mood aku yang teruk gila tadi bertukar!:)
teddy tu aku letak nama dia BIEBER!oh yeah,bieber fever!baby baby baby ooohhh :P
kau hensemla bieber! :)




2 comments:

nuranne said...

You're a bieber fan rupanya.

Ezreen Zainol said...

I am! how bout u? suke bieber tak?tapi ramai yang anti-bieber taw!(: